ساخت وب سایت های گردشگری که مسافران می خواهند از آن بازدید کنند

گردشگری یا توریسم  سفر به قصد لذت بردن یا کسب‌وکار است؛ همچنین به معنی تئوری و عمل سیاحت گری، تجارت جذب، اسکان و سرگرمی گردشگران، و تجارت مربط به برگزاری تور است.

اگر می خواهید به تعطیلات بروید – به یک شهر جدید ، یک سفر کمپینگ یا یک تور یک روزه – در ابتدا آن را برنامه ریزی می کنید ، درسته؟ با رسیدن به مقصد خود ، مانند یک منطقه توریستی مثل اصفهان ، بدون برنامه ، شما وقت و هزینه تلف می کنید. بنابراین اگر می خواهید وب سایت های گردشگری ایجاد کنید که مسافران بتوانند از آن بازدید کنند، باید وقت خود را صرف برنامه ریزی مطالب خود کنید.دقیقاً مانند گردشگران شما که برای تعطیلات خود برنامه ریزی می کنند.

برای اینکه گردشگران احتمالی از سفر به مقصد خود هیجان زده شوند ، وب سایت گردشگری شما باید با طرحی نو شروع کنید و یک نقشه برای آنچه را که شما ارائه می دهید و  اینکه تبلیغاتتون چگونه است.

درست مانند منطقه توریستی شما، وب سایت گردشگری شما نیز باید کاربران را عاشق آن کند تا آنها دوباره برگردند.

Travel

نحوه ایجاد وب سایت های گردشگری برای جذب بازدید کنندگان

برای بیشتر مشاغل ، یک وب سایت ویترین فروشگاه است. برای منطقه توریستی شما، وب سایت شما اولین نگاه اجمالی به آنچه مقصد شما را ارائه می دهد ارائه می دهد.

هنگام ایجاد وب سایت های گردشگری ، این 3 مرحله را دنبال کنید

با وب سایت خود با همان مراقبتی که گردشگران احتمالی با برنامه ریزی سفر خود دارند رفتار کنید. برنامه ریزی کنید ، بنویسید ، سپس وب سایت خود را ارائه دهید. این اولین نگاه اجمالی آنها به سایت گردشگری شما است و کاربر محتوا را متمرکز نگه می دارد.

برنامه ریزی:

بیایید قبول کنیم ، هیچ کس دوست ندارد برنامه ریزی کند. مرحله برنامه ریزی معمولاً از مرحله ایجاد وب سایت گردشگری نادیده گرفته می شود. مرحله برنامه ریزی زمانی است که شما باید بنشینید و واقعاً به این فکر کنید که چه کسی قصد جذب وب سایت خود را دارید، و اینکه افراد از منطقه گردشگری و وب سایت شما چه می خواهند؟

نوشتن:

نوشتن برای وب سایت شما کار سختی است. با این حال ، برنامه ریزی نوشتن مطلب برای وب سایت شما را آسان می کند. این به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که باید بنویسید و برای چه کسانی تنظیم کنید: گردشگران احتمالی که می خواهید به منطقه خود جذب کنید.

ارائه:

این قسمت جالب است. پس از داشتن برنامه ، می توانید تجربه کاربری ایجاد کنید که گردشگران احتمالی را در وب سایت خود نگه دارد ، زیرا آنها از دیدن آنها راضی ، مطمئن و بیش از همه هیجان زده هستند.

Travel

 

یک وب سایت گردشگری باید شامل چه مواردی باشد؟

سایتهای مختلفی وجود دارد که زیر چتر سایت گردشگری قرار می گیرند. عناصر طراحی مورد نیاز شما به نوع سایتی که اداره می کنید بستگی دارد. اهداف یک سایت رسمی گردشگری برای یک شهر با اهداف یک وبلاگ نویس مسافرتی یا یک شرکت مسافرتی متفاوت خواهد بود.
اما به طور کلی ، وب سایت مسافرتی ایده آل باید شامل ترکیبی از موارد زیر باشد:

  • عکاسی با کیفیت بالا
  • خلاصه ای مختصر از منطقه ، با نکات برجسته از مکان های مهم
  • توصیه های هتل با پیوندهای وب به هتل و سایت های رزرو
  • اطلاعات مربوط به فعالیتهای تفریحی و فضای باز
  • راهنماهای هنر و فرهنگ ، از جمله موزه ها ، تئاترها و سایر جاذبه ها
  • نقشه ها و راهنماها
  • اطلاعات حمل و نقل عمومی
  • اطلاعات فرودگاه
  • نکات مربوط به زبان و گویش محلی

اگرچه سایت شما نیازی به درج همه عناصر موجود در این لیست نخواهد داشت ولی شما متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.