طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

اگر شما هم دوست دارید تغییرات را تجربه کنید و از کسب و کار سنتی به سمت فورشگاه مجازی بروید، داشتن یک وبسایت فروشگاهی می تواند گزینه ی خوبی باشد.
داشتن سایت فروشگاهی به منزله داشتن مشتری از تمام نقاط جهان است. اگر می خواهید بدانید چگونه پس تا آخر این مقاله را مطالعه کنید.
طراحی سایت شرکتی کمک خواهد کرد که شرکت شما یک نماینده فعال جهت معرفی محصولات و خدماتتان در دنیای وب داشته باشید. تیم آرتین وب آریا با فعالیت در زمینه طراحی سایت و سئو ، این فرصت را برای شرکت هایی با فعالیت های گوناگون فراهم آورده که بتوانند با استفاده از خدمات نمونه طراحی سایت شرکتی ، سود بیشتری کسب کنید.

تمام وقت بودن: سایت 24 ساعته در دسترس است.

ارتباط در خارج از مرزها : هر کسی از هر منطقه یا کشور به سایت می تواند وارد شود.

هزینه های کمتر: در مقایسه با راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی و مراحل ثبت آن، هزینه های بسیار کمتری دارد.

انعطاف پذیری: هر تجارت و خدماتی را به سایت می توان تبدیل کرد.

تبدیل شدن به برند: با لوگو، گرافیک و چیدمان اختصاصی مشتریان با شما در ارتباط اند.

حق مالکیت: هر سایت با داشتن دامنه منحصر به فرد و دلخواه موجود می باشد. و تنها مالک آن شما هستید.

داشتن مشتری بالقوه: اگر استراتژی مناسبی برای طراحی سایت خود ایجاد کنید، مشتری راحت شما را پیدا می کند.

چند زبانه و دو زبانه بودن طراحی سایت شرکتی

با طراحی سایت چند زبانه و دو زبانه می توانید با هزینه ای بسیار کم در بازارهای بین المللی فعال باشید و در کشورهای مختلف تجارت خود را گسترش دهید.

دنیای جدید تکنولوژی محدودیت زمان و مکان را کاهش داده و به راحتی می توانید در دوردست ترین مناطق دنیا بازاریابی کرده و کسب و کار خود را رونق بخشیده و جهانی سازید.

وب دیزاین

چه مشاغلی نیازمند طراحی سایت شرکتی هستند؟

برای داشتن یک سایت شرکتی نیازی نیست که حتماً سازمان و یا شرکت بزرگی داشته باشید. بلکه یک سایت شرکتی مناسب و فعالیت مستمر می تواند باعث پیشرفت و گسترش کسب و کارهای کوچک نیز بشود و هیچ محدودیتی را نمی توان برای آن متصور بود.

شرکت طراحی سایت نونگار با توجه به نیاز ها و بازارهای مشتریان خود علاوه بر انجام کلیه سفارشات طراحی و بهینه سازی سایت در جهت اکرام مشتریان خود مشاوره های لازم را نیز ارائه می دهد..

طراحی سایت شرکتی در راستای گسترش اهداف بازرگانی شرکت ها در فضای مجازی می باشد.

بازاریابی اینترنتی با افزودن قدرت خود بیش از پیش مورد توجه شرکت ها و کسب وکارها قرار می گیرد. کسب وکارها با تمرکز بر این ایده که سود خود را از کسب وکار آنلاین کسب نمایند به طراحی سایت اقدام می نمایند.

طراحی سایت علاوه بر نمایش خدمات و سرویس های شرکت بستری برای ایجاد تماس و ارتباط با شرکت می باشد. کاربران با ورود به سایت شرکتی می توانند اطلاعات تماس و آدرس محل فیزیکی شرکت را بدست آورند.

طراحی سایت

گرافیک سایت فروشگاهی

در طراحی سایت می توان قسمت طراحی گرافیکی سایت را به دست طراحان گرافیست کار سپرد، البته باید بین طراح سایت و طراح قالب و گرافیست تعامل خوب و کاملی برقرار نمود تا بتوانیم وب سایت کامل و زیبایی داشته باشیم.

بی شک یکی ازمهم ترین بخش های یک وب سایت ، لایه گرافیکی وب سایت است.
طراحی سایت بدون داشتن ظاهر زیبا و عناصر گرافیکی در محتوای وب سایت موفقیت لازم راکسب نمی کند.

بسیاری از وب سایت ها هستند که دارای کدهای قوی و امنی در سمت سرور هستند اما در لایه گرافیکی کار زیادی انجام نداده در حالی که یک وب سایت کامل و جامع زمانی تکمیل می شود که هم دارای کد های سمت سرور قوی و هم در لایه گرافیکی از ترکیب رنگ و عناصر گرافیکی زیبا استفاده شود .